
Kariera
Centrum Księgowości i Doradztwa Hetman sp. z o.o. od 2002 roku prowadzi działalność gospodarczą i zajmuje się usługowym prowadzeniem kompleksowej księgowości przedsiębiorców, prowadzimy książki przychodów i rozchodów oraz pełne księgi, a także obsługę kadrowo-płacową.
W obecnej chwili poszukujemy kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. kadr i płac
Miejsce pracy: Warszawa (Białołęka)
Zakres obowiązków:
- sporządzanie list płac oraz rozliczanie umów cywilno-prawnych (weryfikacja stałych i zmiennych składników wynagrodzeń, naliczenie wynagrodzeń, dodatków, premii nagród, ekwiwalentów, zasiłków i potrąceń),
- zapewnienie prawidłowego i terminowego procesu wypłaty wynagrodzeń,
- sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji (w tym korekt) rozliczeniowych do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON,
- ewidencja czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich i innych absencji, naliczanie zasiłków,
- przygotowywanie umów o pracę, aneksów, porozumień, umów cywilnoprawnych,
- prowadzenie pełnej dokumentacji pracowniczej – od zatrudnienia do zwolnienia (umowy o pracę, aneksy do umów, skierowania na badania, szkolenia BHP, świadectwa pracy),
- wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń dla pracowników,
- zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników, członków ich rodzin oraz zleceniobiorców do ZUS,
- aktualizacja danych osobowych pracowników w systemie kadrowym,
- raportowanie bieżącego stanu zatrudnienia (zestawienie aktualnych stawek, stanowisk, urlopów, badań lekarskich, terminów BHP, kończących się umów),
- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, podatkowych, ZUS,
- kontakty z urzędami i instytucjami zewnętrznymi m.in.: z Urzędem Skarbowym i ZUS,
- bieżąca komunikacja z Klientem.
Nasze oczekiwania:
- minimum rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku,
- dobra znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych oraz zagadnień kadrowo-płacowych,
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- dobra znajomość programu Płatnik,
- dobra znajomość programu Comarch ERP Optima (warunek konieczny),
- wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne i umiejętność utrzymywania dobrych relacji z klientami,
- terminowość i dobra organizacja pracy własnej,
- umiejętność analitycznego myślenia, samodzielność i sumienność,
- umiejętność pracy w zespole i otwartość na informację zwrotną.
Oferujemy:
- pracę w pełnym wymiarze godzin,
- możliwość rozwoju w strukturze biura rachunkowego,
- szkolenia oraz wsparcie merytoryczne,
- umowa o pracę wg schematu: okres próbny – 3 miesiące, umowa na czas określony – 1 rok, umowa na czas nieokreślony,
- wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia,
- możliwość przystąpienia do programu opieki medycznej po podpisaniu umowy na czas nieokreślony,
- godziny pracy od pon. do czw. 8.00-16.30, w pt. 8.00-14.00,
- dobrą i wspierającą atmosferę w pracy.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji na adres cv@ckdhetman.pl
Prosimy o załączenie do cv klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dn. 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych” (Dz.U. nr 133, poz. 883).